tirsdag den 27. december 2011

NEW BEGINNING



Beklager stilheden fra min side. De sidste dage har gået med julehygge med familien, men i dag stod den desværre på arbejde igen. Jeg må indrømme jeg nu godt kunne have brugt et par fridage mere.

De næste dage står den på pakning, da jeg 1. januar rejser til København for at arbejde et halvt år på yndlings magasinet Costume. Efter tre glade år i Utzon skal jeg nu prøve noget nyt.
Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg er også ret spændt på alt det nye der skal ske.

Any ways nu ved i hvorfor jeg ikke får blogget så meget de næste par dage. 


2 kommentarer:

  1. love you <3 and I'll be there in cph with u!

    SvarSlet
  2. Jubiii. Hvornår er du hjemme igen? Jeg bor jo hos en veninde den første måned så kommer nok en hel masse på besøg ;)

    SvarSlet