tirsdag den 25. september 2012

I FOUND IT


5 kommentarer:

  1. Tillykke - det var hurtigt!

    Hvor fandt du den henne, og hvad synes du om den? :)

    Jeg er i øvrigt fast læser af jeres gode blog og har tænkt, at jeg ved lejlighed ville spørge, om I har overvejet at gøre det muligt at poste kommentarer uden at være tvunget til at bruge en profil?

    Jeg tror, at den nuværende opsætning i høj grad afholder folk fra at kommentere på jeres indlæg, hvilket - i mine øjne - er lidt ærgerligt. :)

    SvarSlet
  2. Hej Helle

    Mange tak for din søde kommentar. Det er virkelig rart at høre at du er fast læser.
    Spørgsmål til clutchen lader jeg Mathilde om :-)

    Ang. kommentare så tror jeg faktisk hverken Mathilde eller jeg nogensinde har overvejet at det ikke er alle der kan kommentere. Men jeg vil hurtigst muligt undersøge muligheden for at tage det fra - hvis det altså er muligt på blogspot.
    Er der andet end det du synes vi burde lave om på?

    SvarSlet
  3. Flere indlæg falder jo altid i god jord! :)

    SvarSlet
  4. Jeg købte pungen i OZ på Østerbrogade. De er rigtig mange fine ting, så den butik er klart et besøg værd. God weekend og tak for din feedback om bloggen.

    SvarSlet
  5. Så skulle alle gerne kunne kommentere;)

    SvarSlet